סקר מנדטים - אמיר שורוש / על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום.

לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. לא שוכחים: מאות ×'אזכר×
לא שוכחים: מאות ×'אזכר×" לזכר from www.srugim.co.il
על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . בנט עם 13 מנדטים והרשימה . קדימה מובילה אבל לא בהרבה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת.

לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום.

גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . קדימה מובילה אבל לא בהרבה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . קדימה מובילה אבל לא בהרבה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת.

מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . כמ×
כמ×" אתם מכירים את עיר ×"קו×"ש from www.srugim.co.il
קדימה מובילה אבל לא בהרבה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת.

קדימה מובילה אבל לא בהרבה.

בנט עם 13 מנדטים והרשימה . קדימה מובילה אבל לא בהרבה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום.

גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . קדימה מובילה אבל לא בהרבה.

על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. סקר ×—×
סקר ×—×"שות 12: ×'× ×¥ עם חמיש×" מנ×"טים from img.haarets.co.il
בנט עם 13 מנדטים והרשימה . קדימה מובילה אבל לא בהרבה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה.

לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

סקר מנדטים - אמיר שורוש / על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה.